Saturday, July 3, 2010

Anakku...

Syukur kepada Allah..atas kurnia_Mu untuk memberikan kami rezeki yang tak ternilai.Permata yang kami harapkan,insya Allah akan menyinari kehidupan kami suami isteri.
Mama dan Ayah sebenarnya telah ditakdirkan untuk bersama Tarikh keramat 7 Februari 2010 adalah hari bersejarah buat mama dan ayah kerana kami selamat diijabkabulkan.
Setelah melayari bahtera perkahwinan selama 3bulan,Mama dikejutkan dengan perkabaran gembira bahawa impian dan doa Mama dan Ayah dimakbulkan.Kami akan bergelar ibu bapa.
Buat masa ini,anak Mama baru berusia 9 minggu dalam perut Mama.Namun Mama telah diuji sekali lagi dengan perkabaran sedih bahawa Mama ditukarkan ke tempat lain yang jauh dari Ayah atas urusan kerja.Mama begitu sedih namun dengan kehadiran anak Mama dalam perut mama,Mama perlu redha dan bersabar atas ujian itu.
Sebab inilah Mama ingin mencoretkan segala-gala apa yang Mama rasakan supaya Mama boleh berkongsi perasaan ,Mama akan coretkan perihal anak Mama yang Mama kandungkan ketika berjauhan dengan Ayah.
Mama berharap Mama akan diberikan kesihatan yang baik untuk mama mengharungi liku-liku hidup bersama orang tersayang.Mama juga berharap anak Mama dapat memahami jiwa Mama dan sentiasa menemani Mama ketika Mama keseorangan.
Cukuplah buat pengenalan.Air mata Mama mengalir lagi.......................
Salam sayang dari Mama

No comments:

Post a Comment